12. mai 2011

KJK Delfi Kolmapäevakute teine sõit

Seekordset kolmapäevakut ähvardas tuule puudumisel tõsiselt oht ära jääda, aga lõpuks võistlus ikkagi väga vaiksetes tuuleoludes siiski peeti. Algselt pidi toimuma kaks eraldi lühiraja võistlust, aga millegipärast otsustati rada siiski pikendada ja pandi välja 2- ja finiš jõel. Ette rutates võib juba ära öelda, et finiš oli lõpuks siiski muulide vahel, mis oli kohtunike poolt väga ok otsus.

Starti jõudsime kohale liiga vara, aga kuna tuult oli liiga vähe, siis igaks juhuks seal ringitama ja teiste jahtidega pusima hakata ei tahtnud, vaid proovisime ennast vabas tuules hoida, mis küll käigu arvelt peaaegu ka õnnestus.

Edasine sõit muutus juba loteriiks, kust meil siiski võitjatena välja ujuda ei õnnestunud. Eelkõige just tänu sellele, et jäime Miiduranna sadama poole tuult otsima sõites liiga kauaks sinna passima ning ära ei pautinud. Vaid veidi hetk varem oli sealt sõitnud suuremad jahid väga head liikumist näidanud, aga meie sinna jõudes oli tuul pea olematu.

Blanca ja Co. pautisid varem ära ja said tänu sellele päris palju kiiremini edeneda. Meist vaid veel rohkem tuuleauku jäi sõsarlaev Carol, kes mingil hetkel vahetult meie ahtrist läbi lipsas, aga siis natuke hiljem täiesti lootusetult tuulevaikusesse maha jäi.

Sõitsime siis olusid arvestades üle lahe ja siis kahe paudiga märki, kohtudes seal Gemmaga, kellega suht lähestikku üle lahe „purjetades“ ka muulideni tagasi seilasime. Proovisime küll ise erinevate spinnihalssidega paremat tuult otsida, aga sellest mingit suurt tolku ei olnud ning finišeerisimegi praktiliselt koos, nemad paadipikkuse jagu eespool.

Teiste jahtide tegemistest meil seekord suurt ülevaadet pole, sest vahed olid ikka lõpuks väga suureks kärisenud. Korra küll tekkis lootus jõuda Enelile järgi, kes samuti tuuleaugus seisis, et siis parandatud ajas äkki paremad olla, aga see kustus kiirelt kui kella vaatasime …

Parandatud ajas olimegi Eneli järgi viiendal kohal, edestades vaid Gemmat ja Carolit. Sõidu võitis Blanca, kellele järgnesid Tuulelaul ning head minekut näidanud Astraia. Tulemused on siin ning pilte laiemas valikus saab vaadata siit.

Järgmine start meie poolt võiks siis olla järgmisel kolmapäeval ning seni võib-olla vaid mõned niisama tuuritamised lahel kui ilm ikka sama suvine püsib.